ارزانترین بیمه آتش سوزی منازل مسکونی

بیمه دی

شرکت سهامی بیمه دی از جمله شرکت هایی می باشد که دارای توانگری مالی یک بوده و همچنین رضایت مندی مشتریان در انواع رشته ها را نیز جذب کرده است شما عزیزان جهت خرید بیمه آتش سوزی می توانید این شرکت را انتخاب کنید.

بیمه دی جهت بهره مندی تمام خانواده های ایرانی از بیمه آتش سوزی اقدام به ارائه طرح های مختلف با حق بیمه های بسیار کم کرده است به طوری که همه بتوانند منزل مسکونی خود را بیمه کنند.

جهت اطلاع از طرح های بیمه آتش سوزی دی از طریق دکمه زیر وارد شوید

مهم نیست که مالک خانه باشید یا مستاجر می توانید این بیمه نامه را تهیه کنید.

مدارک مورد نیاز صدور بیمه آتش سوزی منازل مسکونی :

1- کارت ملی یا شناسنامه بیمه گذار
2- آدرس منزل
3- کد پستی
4-اطلاعات ملک
5- اطلاعات بیمه گذار از قبیل آدرس و شماره تلفن و …

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و صدور بیمه نامه کافیست با شماره در ساعات اداری و همچنین با 09129748266 در ساعات غیراداری تماس بگیرید.

بیمه دی با شما برای جبران حادثه خبر نمی کند همین الان تماس بگیرید و بیمه نامه خود را صادر کنید.

بیمه نامه ها با پوشش سرقت و سیل و زلزله و آتش سوزی و … ارائه می شود جهت اطلاع از طرح ها و مشاهده از جزئیات هر طرح کافیست تماس بگیرید.

هموطنان عزیز همچنین توجه داشته باشند که در صورت نیاز می توانند به صورت آنلاین نیز از طریق لینک زیر اقدام به سفارش بیمه آتش سوزی منازل مسکونی بکنند

چرا به صورت آنلاین اقدام به خریداری بیمه آتش سوزی بکنیم؟

خرید بیمه آتش سوزی

دقت داشته باشید که بیمه دی بستر خرید آنلاین بیمه آتش سوزی را برای شما عزیزان فراهم کرده است که شما عزیزان می توانید بیمه آتش سوزی را در قالب طرح های ارائه شده در وبسایت بالا سفارش داده و بیمه نامه را دریافت نمایید.

در صورتی که در هر مرحله از خرید بیمه آتش سوزی نیاز به مشاوره و پشتیبانی داشتید می توانید از طریق شماره های درج شده بالا با کارشناسان بیمه دی تماس گرفته و اطلاعات لازم را بدست آورید.

آیا می توان از طریق لینک بالا اقدام به سفارش بیمه آتش سوزی برای مغازه یا کارگاه کرد؟

خیر طرح های بالا در قالب طرح بیمه آتش سوزی برای منازل مسکونی ارائه شده اند و برای سایر کاربری ها باید با شماره های بالا تماس بگیرید.

4.7/5 - (8 امتیاز)

Originally posted 2022-11-13 15:08:30.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *