ارزان ترین بیمه تکمیلی انفرادی بین شرکت های بیمه

بیمه درمان

جهت مشاهده قیمت و سقف بیمه درمان تکمیلی دی کلیک کنید

هموطنان عزیز جهت تهیه بهترین بیمه تکمیلی انفرادی از بین شرکت های بیمه کافیست طرح ها بیمه دی را مطالعه کرده و با دیگر شرکت ها مقایسه نمایند با کلیک بر روی لینک بالا وارد سامانه سفارش بیمه درمان انفرادی و خانوادگی شرکت بیمه دی خواهید شد با ورود به این سامانه می توانید طرح ها را مشاهده کرده و یکی را جهت صدور انتخاب نمایید.

بیمه دی

در بیمه های درمان دی و سایر شرکت ها قانونی به نام دوره انتظار وجود دارد که توسط بیمه مرکزی برای کل شرکت های بیمه در نظر گرفته شده است طبق این قانون برای استفاده از برخی از خدمات بیمه تکمیلی نیازمند گذشت زمان است به طور مثال در پوشش زایمان 9 ماه دوره انتظار وجود دارد یعنی تعهدات شرکت برای این پوشش از ماه 9 به بعد شروع می شود و برای استفاده از این پوشش در زمانی که فرد در هنگام خرید بیمه نامه باردار باشد دیگر نمی توان از این پوشش استفاده نماید. دوره انتظار برای برخی دیگر از پوشش ها نیز وجود دارد جهت اطلاع از این قانون می توانید وارد سامانه بالا شده و اطلاعات کافی را کسب نمایید.

برچسب ها :

قیمت بیمه تکمیلی دی چقدر است,هزینه بیمه تکمیلی دی برای پوشش های مختلف,آیا بیمه دی بیمه درمانی اقساطی دارد,هزینه خرید بیمه تکمیلی دی برای خانواده,مبلغ حق بیمه برای خرید بیمه تکمیلی انفرادی با داشتن بیمه پایه

5/5 - (11 امتیاز)

Originally posted 2023-04-11 13:00:42.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *