تخفیف بیمه شخص ثالث جانبازان (اقساطی کسر از حقوق)

logo site

کلیه ایثارگران,جانبازان و خانواده معزز شهدا و آزاده گان عزیزی که از بنیاد شهید حقوق دریافت می کنند می توانند برای (اعضای درجه 1 خانواده خود) بیمه شخص ثالث اقساطی بدون سود و پیش پرداخت در 12 قسط به صورت کسر از حقوق صادر نمایند.

مهر ایثار

جهت صدور این بیمه نامه می توانید با شماره 09129748266 از ساعت 8 صبح الی 21 تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز جهت صدور بیمه کسر از حقوق : کارت ماشین یا سند خودرو + کارت ملی و کارت بنیاد شهید و گواهینامه – کافیست از مدارک عکس گرفته و برای ما بفرستید از طریق روبیکا یا ایتا یا واتساپ یا بله (بر روی شماره 09129748266) تمام پیام رسان ها وصل می باشد.

بیمه دی نمایندگی خلیلی واحد صدور آنلاین انواع بیمه نامه در سراسر کشور

آماده خدمت رسانی به تمام عزیزان از سراسر ایران هستیم کافیست تماس بگیرید

این بیمه نامه را می توانید با تخفیف ویژه بیمه دی به خانواده های ایثارگران خریداری نمایید در ضمن کلیه حق بیمه در 12 قسط از حقوق کسر خواهد شد.

امکان صدور بیمه نامه با پوشش مالی 30 میلیون الی 600 میلیون تومان با توجه به درخواست شما وجود دارد / برای سال 1402 این مبلغ در نظر گرفته شده است و هر ساله افزایش دارد.

در صورت درخواست شما عزیزان سقف تعهدات برای بیمه شخص ثالث شما در نظر گرفته خواهد شد / خیالتان راحت کارشناسان ما آماده مشاوره رایگان در خصوص ارائه بهترین بیمه شخص ثالث با پوشش های کامل برای شما می باشند تا خدایی نکرده در خسارت دچار ضرر نشوید.

پوشش مالی کم انتخاب کنم یا زیاد؟

هر ساله نصف دیه ماه حرام به عنوان حداکثر پوشش مالی توسط بیمه مرکزی انتخاب می شود دیه ماه حرام برای سال 1402 مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون تومان می باشد که نصف آن می شود 600 میلیون تومان / یعنی شما در تصادفات موظف هستید تا مبلغ 600 میلیون تومان را به زیان دیده بابت خسارت مالی پرداخت کنید حالا اگر شما پوشش مالی 100 میلیون تومان را انتخاب کرده باشید و میزان خسارت وارده 290 میلیون تومان باشد شما باید 190 میلیون از جیب خود به زیان دیده پرداخت کنید و شرکت این مبلغ را بر عهده نخواهد گرفت / اما اگر پوشش مالی مناسب انتخاب کنید دیگر خیالتان راحت خواهد بود زیرا شرکت بیمه تا مبلغی که شما به عنوان پوشش مالی انتخاب کرده اید را برعهده خواهد گرفت.

چقدر تخفیف برای من محاسبه خواهد شد؟

هر سالی که شما تصادف نکنید 5 درصد تخفیف مالی و 5 درصد تخفیف جانی به بیمه نامه شما اضافه خواهد شد به عنوان مثال خودرویی که 7 سال تصادف ندارد 35 درصد تخفیف خواهد داشت که نسبت به خودرویی که تخفیف آن صفر است 35 درصد بیمه را ارزانتر خواهد خرید. همچنین 2.5 درصد تخفیف ویژه برای شما عزیزان نیز محاسبه شده و از حق بیمه کم خواهد شد.

آیا می توانم بیمه شخص ثالث اقساطی بنیاد شهید را به صورت آنلاین صادر کنم؟

بله کافیست با شماره های بالا تماس بگیرید یا از طریق سامانه زیر اقدام نمایید.

ورود به سامانه سفارش آنلاین بیمه شخص ثالث بنیاد شهید

بیمه دی باشما برای جبران

در کنار شما هستیم جهت جبران

همین الان جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *