خرید بیمه درمان انفرادی در کرج

بیمه درمان

هم استانی های عزیز جهت تهیه بیمه درمان انفرادی برای خود و خانواده تان کافیست با در دست داشتن کارت ملی یا شناسنامه خود به آدرس کرج کمالشهر بلوار شهرداری بین گلستان 7 و 8 واحد صدور بیمه های درمان مراجعه نمایید تا در سریع ترین زمان بیمه نامه شما صادر گردد.

جهت خرید با شماره 09129748266 تماس بگیرید

بیمه دی

همچنین بیمه های درمان شرایطی دارند که بهتر است قبل از خرید بیمه نامه از آنها اطلاع داشته باشید از جمله این شرایط می توان به دوره انتظار در بیمه نامه ها و همچنین شرایط سنی و داشتن بیمه پایه و … اشاره نمود.

بیمه درمان

دوره انتظار در بیمه های درمان انفرادی :

برخی از پوشش های بیمه درمان انفرادی دارای دوره انتظار می باشند از جمله این پوشش ها می توان به جراحی ها و هزینه های بیمارستانی که 3 ماه دوره انتظار دارند و همچنین زایمان و درمان نازایی و ناباروری که 9 ماه دوره انتظار دارد و همچنین سونوگرافی نیز 3 ماه دوره انتظار دارد.

جهت مشاهده طرح های بیمه درمان انفرادی دی و همچنین خرید آنلاین بیمه نامه از طریق دکمه زیر وارد صفحه نصب اپلیکیشن همراه بیمه دی شوید

بیمه درمانبیمه پایه ندارم چه کار کنم؟

مشکلی ندارد شما حتی بدون بیمه پایه نیز می توانید بیمه درمان انفرادی برای اعضای خانواده تان خریداری نمایید ولی در نظر داشته باشید که در صورت داشتن بیمه پایه 15 درصد تخفیف برای شما لحاظ خواهد از جمله بیمه های پایه را می توان بیمه تامین اجتماعی و سلامت و …. نام برد.

هزینه بیمه درمان انفرادی چگونه حساب می شود؟

هزینه ها با توجه به سن بیمه شده حساب شده و همچنین داشتن بیمه پایه نیز تخفیف در صدور بیمه نامه خواهد داشت

محدودیت سنی ثبت نام چقدر است؟

تمام افراد 1 تا 70 سال می توانند تحت پوشش بیمه درمان انفرادی دی شوند.

جهت صدور این بیمه نامه همین الان با شماره 09129748266 تماس بگیرید.

4.2/5 - (11 امتیاز)

Originally posted 2022-09-24 17:17:28.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *