بیمه بدنه اقساطی در کرج

بیمه بدنه

هموطنان عزیز در سراسر استان البرز جهت تهیه بیمه بدنه انواع خودرو با 70 درصد تخفیف ویژه به صورت نقد و اقساط کافیست با شماره 09129748266 تماس گرفته و یا به آدرس کرج کمالشهر بلوار شهرداری بین گلستان 7 و 8 مراجعه نمایند.
بیمه دی یکی از شرکت های با توانگری مالی یک می تواند بهترین گزینه برای شما عزیزان برای بیمه بدنه باشد.

در صورتی که می خواهید به صورت غیرحضوری بیمه بدنه خریداری نمایید از طریق دکمه زیر کلیک کرده و اپلیکیشن همراه بیمه را نصب نمایید

انواع پوشش های سرقت درجای تمام قطعات و مواد شیمیایی و بلایای طبیعی و …. برای بیمه نامه شما ثبت خواهد شد.

بیمه بدنه خودرو

بیمه دی با توانگری مالی یک از جمله شرکت های محبوب صنعت بیمه می باشد این شرکت با ارائه انواع روش های پرداخت به صورت اقساطی و یا نقدی می تواند پرداخت شما را راحت تر کند.

همچنین شرکت بیمه دی طی سال های گذشته رتبه برتر پاسخگویی و جلب رضایت مشتریان در سراسر کشور را کسب نموده است

امید است بتوانیم قدم کوچکی در جهت خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان برداریم – بیمه دی با شما برای جبران

خرید بیمه بدنه چرا الزامی می باشد؟

بیمه بدنه یکی از بیمه های مهم و ضروری برای هر خودرویی می باشد زیرا با افزایش تعداد خودرو های موجود در خیابان ها و همچنین افزایش قیمت آن ها جهت جبران هزینه های حادثه ها در صورتی که بیمه بدنه نداشته باشید آسیب فراوان مالی خواهید دید در این صورت اگر بیمه بدنه نداشته باشید و به خسارت بخورید باید تمام خسارت خودرو را شخصا تامین کنید که در این مواقع دچار ضرر مالی فراوانی خواهید شد زیرا یک هزینه ناخواسته برای شما به وجود می آید که شما هیچ آمادگی جهت جبران آن ندارید اما با داشتن بیمه بدنه شما خیالتان از این بابت راحت می باشد که مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد زیرا بیمه بدنه خسارت ها را جبران خواهد کرد.

در مواقعی پیش می آید که خودرو سرقت می شود و شما خسارت 100 درصدی می بینید در این صورت اگر بیمه بدنه نداشته باشید حاصل یک عمر تلاش شما از بین خواهد رفت اما بیمه بدنه می تواند بعد از انجام مراحل قانونی خسارت خودرو شما را بدهد.

پس همین الان به فکر سرمایه خود باشید و با مبلغی بسیار اندک بیمه بدنه خودرو از یک شرکت معتبر با توانگری مالی یک تهیه کنید.

4.9/5 - (11 امتیاز)

Originally posted 2022-09-24 17:18:01.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *